Λογότυπα από καραμέλα

Ο ιταλικής καταγωγής Massimo Gammacurta είναι φωτογράφος με έδρα τη Ν.Υόρκη και το Lolli-POP είναι το τελευταίο του project. Δημοφιλή brands - Chanel, Mercedes, Apple - μπαίνουν σε καλούπι, χρωματίζονται με μπογιές ζαχαροπλαστικής και μετατρέπονται σε τραγανά γλιφιτζούρια. Κι αν σας θυμίζουν τα δημοσιοσχεσίτικα freebies που λαμβάνουμε ως «δώρο» μετά από κάποια αγορά μας, διαγράψτε αυτή τη σκέψη. Οι συγκεκριμένες μπράντες γίνονται βρώσιμες λιχουδιές με σκοπό να αναδειχθεί η δυναμική μορφοποίησή τους μέσω της ρευστής καραμέλας. Πρωτότυπο; αυτό θα το αποφασίσετε εσείς. Πάντως τα γλιφιτζούρια είναι τόσο νόστιμα -οπτικά- που σίγουρα ικανοποιούν την υπογλυκαιμία.

 

Ο Massimo μοίρασε για αρχή τα γλυφιτζούρια «εικονικά» μέσω internet, σαν πείραμα· οι fashion bloggers τα αποθέωσαν και ύστερα ακολούθησε όλο το εθισμένο-στις-μάρκες-κοινό.

 

Στο e-shop της γαλλικής μπουτίκ Colette βρήκα το κροκοδειλάκι της Lacoste, το δαγκωμένο μήλο της Apple σε τιρκουάζ, το χρυσαφί λογότυπο του Yves Saint Laurent και το πορφυρό έμβημα της Levi's.

 

Μην αναζητήσετε τα διάσημα γλιφιτζούρια... έχουν εξαντληθεί προ πολλού. Κυκλοφορούν όμως σε έντυπη μορφή μέσω του ομώνυμου βιβλίου.

(0) Σχολιάστε
(0) Αξιολογήστε
νέο θέμα
ΥΠΟΒΟΛΗ