Τα πράσινα και τα κόκκινα..

Τα μαρούλια κ οι ντομάτες ανήκουν στα λαχανικά που καταναλώνονται πολύ.Ευτυχώς κ τα δύο είδη είναι υγιεινά κ δν περιέχουν πολλά φυτοφάρμακα.

Τα πιο θρεπτικά είδη μαρουλιού είναι αυτά που έχουν πιο σκούρα πράσινα φύλλα, όπως το μαρούλι ρομάνα ή ακόμα καλύτερα μπορείτε να δοκιμάσετε σε σαλάτες κ σάντουϊτς πράσινα λαχανικά όπως το σπανάκι κ η ρόκα. Γενικά, όσο πιο πράσινο είναι ένα λαχανικό τόσο πιο πολύ πλούσιο είναι σε βιταμίνη C, βιταμίνη Α, φολίκο οξύ κ σίδηρο. Πλούσιο σε σίδηρο είναι κ το νεροκάρδαμο, το οποίο επίσης περιέχει αντιοξειδωτικά κ φουλφοραφάνη.

Οι ντομάτες αποτελούν επίσης καλή πηγή βιταμίνης C κ επιπλέον περιέχουν σε μεγάλη ποσότητα μία χρωστική ουσία, το λυκοπένιο. Αυτό το ισχυρό αντιοξειδωτικό βοηθά στην πρόληψη αρκετών μορφών καρκίνου, μεταξύ των οποίων του προστάτη, του παχέους εντέρου, του στομάχου, του στήθους κ των πνευμόνων.