Χυμοί φρούτων: είναι υγιείνοι..?

Περίπου το 3/4 ενός φλυτζανιού χυμό φρούτων ισοδυναμεί με ένα ολόκληρο. Οι περισσότεροι διατροφολόγοι συμφωνούν ότι ο χυμός αποτελεί ανεπαρκές υποκατάστατο ενός ολόκληρου φρούτου. Οι χυμοί φρούτων δν προσφέρουν οφέλει σε παιδιά κάτω των 6 ετών ενω η υπερβολική κατανάλωσεί τους μπορεί να βλάψει μικρούς κ μεγάλους.

Οπωσδήποτε ο χυμός αποτελεί καλύτερη επιλογή από ένα αναψυκτικό. Τουλάχιστον με τους χυμους παίρνετε κ μερικές βιταμίνες. Με τον αποχυμωτή όμως αφαιρούνται οι φυτικές ίνες κ ο χυμός εάν δν καταναλωθεί άμεσα τα περισσότερα θρεπτικά συστατικά του χάνονται. Οι κονσερβοποιημένη ή εμφιαλωμένοι χυμοί του εμπορίου δν είναι τίποτα περισσότερο από φρουκτόζη αναμεμειγμένη με νερό, βιταμίνη C κ κάποιες αρωματικές ουσίες. Σαε φορτώνουν κατά κύριο λόγο με άχρηστές θερμίδες κ ορισμένες έρευνες δείχνουν ότι η συχνή κατανάλωση φρουτοχυμών από παιδία μπορεί να οδηγήσει στη παχυσαρκία.

Αν οι οικογένεια έχει αδυναμία στους χυμούς δοκιμάστε, δοκιμάστε να αραιώσετε το χυμό με νερό, για να μειώσετε την περιεκτικότητα του σε ζάχαρη. Αναζητήστε επίσης συμπυκνομένους χυμούς, όπως χυμό ανανά κ πορτοκαλιού. Οι χυμοί αυτοί περίεχουν περισσότερες φυτικές ίνες από τους αραιούς χυμούς, όπως ο χυμός μήλου. Μπορείτε επίσης να αγοράσετε νέκταρ χυμών. Το νέκταρ είναι ελαφρώς πιο πηχτό, πιο νόστιμο κ συνήθως είναι πιο πλούσιο σε φυτικές ίνες, πρωτεϊνες κ άλλα θρεπτικά συστατικά.

Σημείωση: Όποιο είδος χυμού κ να αγοράζετε για τα παιδιά σας, σιγουρευτείτε ότι είναι παστεριωμένος. Οι χυμοί που δν είναι παστεριωμένοι  μπορεί να περιέχουν μια μορφή σαλμονέλας, που είναι πιθανόν να προκαλέσει  σοβαρή λοίμωξη στα παιδιά.

(0) Σχολιάστε
(0) Αξιολογήστε
νέο θέμα
ΥΠΟΒΟΛΗ